Rendszeres olvasók

2009. szeptember 15., kedd

Nászajándék

Mivel most is nászajándékot hímzek-varrok, ezért eszembe jutottak a régebbi ajándékaim. Fontosnak tartom, hogy a személytelen boríték mellé valami személyest is készítsek. És ezeknek mindenki úgy örült. Mivel ismerem az ízlésüket, színvilágukat, ezért általában nincs nehéz dolgom. Most kettő régebbi képet kotortam elő.

A Házi áldást még 2004-ben hímeztem izsáki barátainknak, sajnos, elég rossz a kép. Örömmel tölt el, hogy mindig látom náluk, ha meglátogatjuk őket. A betűket egy réges régi Anna hímzőújságból szerkesztettem ki a rózsákkal együtt. A párna anyaga nyomott mintás selyem. Mérete: 50*50 cm.

A kék házaspárt tavaly hímeztem unokatestvéremnek. Szintén a boríték mellé. A keretet is én festettem repesztő-technikával. A mintát a Keresztszemes Magazinban találtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése