Rendszeres olvasók

2009. október 20., kedd

Tavasz-nyár - konyha II.

6 székünk van a konyhában, amire 6 különböző párnát álmodtam. Három már elkészült, de mindig belekezdek valami más hímzésbe, így tolódnak a párnáim.



Ez az én párnám, ez készült először. Az aidát befestettem zöldre, arra kerültek a függönyről már ismert tulipánok. Minden saját tervezés, a minta és a kézi tűzés is. Mérete: 35x35 cm.




Ezen ül Pannika, de ezt a foltokból is láthatjátok. Ők még mocorognak evés közben. Ezt is én terveztem, minden kézi tűzés. Mérete: 35x35 cm.




És apukám kedvence. Ezt szándékosan "fiúsra" varrtam, bár ezekből a színekből azért ez nem könnyű. Szintén saját tervezés, kézi tűzés, 35x35 cm.







És végül a negyedik félkész állapotban. Maga a minta teljesen készen van, már csak párnává kellene alakítani. De ez most már biztosan tolódik jövő tavaszra a még hiányzó kettővel együtt, mivel itt a tél, közeledik a karácsony. Vagyis teljesem máson töröm a fejem, ebben az időben nem is tudnék ezekkel a színekkel dolgozni. És a változatosság kedvéért ez is saját tervezés, kézzel tűzve, és ebből is 35x35-ös párna lesz.




Tavaly tavasszal festettem dekupázsoltam a fadobozt, meg tálcát. Fényes lakkal van többször átkenve, hogy mosható is legyen, viszont ezért csillog a képen. Az életben nem ilyen fényes.







A gyerekek igen kedvelik ezt a dobozkát, mert ebből lehet nálunk "csemegézni".




A tálcát különböző dolgokhoz használom. Most őszi termések, falevelek vannak benne, amiket együtt gyűjtöttünk. Mivel több rétegben lelakkoztam, ezért nem baj, ha bepiszkolódik, el lehet mosni.




Gyönyörű őszi színek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése