Rendszeres olvasók

2009. december 4., péntek

SWAP 3

Életemben először veszek részt ilyen ajándékozásban, ezért nagy izgalomban vagyok. Több hete elkészültek a hímzések, de a végső formájukat az elmúlt hétvégén nyerték el. Mindenkinek mutogattam a környezetemben, hogy szép-e, ő örülne-e egy ilyen ajándéknak. Persze végignéztem a korábbi gyönyörűségeket is. És hát figyelembe kellett vennem az ajándékozott kívánságait is. Erre még nem térek ki, mivel most fogom föladni a csomagot, egyenlőre titok, hogy kinek is készültek az ajándékaim.





A főajándék ez a karácsonyi szatyor. A keresztszemes részt már mutattam októberben, Leisure Arts minta picit átalakítva. Több karácsonyi anyagból készült, elöl zöld-piros vászon, a hátulja és a füle piros fenyős vászon. A bélést piros karácsonyi feliratos anyagból, illetve vajszínű arany hópelyhes mintájúból varrtam.



A csomagba került még egy saját készítésű dobozka és karácsonyi szalvétagyűjtemény.




A dobozka festett és dekupázsolt. A tetejére pedig ráhímeztem egy A betűt pirossal-arannyal. Mivel még hímzést soha nem ragasztottam doboztetőre, ezért nem lett tökéletes, még gyakorolnom kell, de remélem, hogy a leendő gazdája értékelni fogja az igyekezetemet, és elnézi a hibáimat, hiszen nagy szeretettel készítettem. Pici díszeket is rejtettem bele.




10 karácsonyi szalvétát válogattam össze.




És így néz ki egyben az ajándékcsomagom. Nagyon-nagyon várom a visszajelzést!!!!!

4 megjegyzés:

  1. Itt is megköszönöm az ajándékot amit kaptam tőled!! Mindegyik csodaszép, annyira tetszenek!!Te hihetetlenül ügyes vagy, bárki kapta volna mindenki így lenne vele, örülök, hogy én voltam a szerencsés!

    Még egyszer nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsa, most vettem észre, hogy a párod megkapta az ajándékod, ez szuper :) De nem jeleztétek, így csak most pipáltam a listámon.
    Kérlek tedd fel a swap blogra is, köszi :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Ahhoz képest, hogy első, nagyon szuperül kitettél magadért. Gratulálok a sok szépség elkészítéséhez, s a jó ízléshez amivel megalkottad őket.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!! Nekem nagyon tetszenek a szalvéták is!

    VálaszTörlés