Rendszeres olvasók

2010. január 28., csütörtök

Rózsák Marcsinak

Keresztlányomnak hímeztem rózsákat. Nem először, mivel már tavaly is rózsás dolgokat kapott tőlünk a keresztelőjére, meg Karácsonyra. Először a tavalyi kép:
Varrtam egy "Marcsis" párnát, kapott egy szütyőt, amiben egy gyönyörű Mária ikon volt, no meg kihímeztem a születési adatait. Elég rossz a tavalyi kép, de legalább van róla. A rózsás keretet is én festettem.


Aztán folytattam a rózsaszín-zöld hangulatot és hímeztem egy abc-t neki, meg rózsát. Ezek még tavaly tavasszal készültek aidára, DMC fonalakkal.





Most meg varrtam belőlük egy ágyneműhuzatot. A paplant nem nagyon tudtam hogy fényképezni, de szerintem látszik a lényeg. Találtam rózsás vásznat, meg ugyanolyan rózsaszín csíkosat is. Ezeket kombináltam egy sötétebb vászonnal.







Nem bírtam ki, hogy ne varrjak hozzá még egy szívet is.



Még nincs akasztója.


Ilyenkor egyszerűen kényszert érzek, hogy még házikókat is varrjak melléjük. Ezt a rózsás anyagot én textildekupázsoltam. Ebből varrtam 2008. telén pár dolgot.



A mintákat egy ősrégi Lena újságomból vettem. Az abc-t lehet hímezni, de horgolni is.









A minta, ha valaki kedvet kapott hozzá.


A rózsa mintáját is beszkennelem, meg az M betűt a párnáról, ha valamelyikőtök kéri!!!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép minden,gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Imádom a rózsákat! Lehetek a keresztlányod? : )

    VálaszTörlés
  3. Jó itt nálad. Mindig csak ámulok, hogy mennyi gyönyörűséget alkotsz.

    VálaszTörlés
  4. Meseszép!!!!!!!Igen,csatlakozom 3Graciához: nem szeretnél több keresztlányt?:))))
    Én kérném szépen a beszkennelt rózsákat és az M betűt. Nagyon szépen köszönöm!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!
    Virtuális keresztlányok - ezen majd elgondolkodom!!!!!!!

    Mammka!
    Szkennelem akkor azokat az oldalakat is!!!

    VálaszTörlés