Rendszeres olvasók

2010. március 18., csütörtök

Volt egyszer egy mesebolt, abban minden mese volt!

Kislányom kedvenc versét hímeztem ki, amiből még novemberben varrtam neki táskát. Találtam egy oldalt, ahova csak be kellett gépelnem a szöveget, és megszerkeszthettem vele a versikét. Persze a hímzés nem olyan lett, mint gondoltam, de így van ez mindig. Az aidát én festettem rózsaszínre, de túl erős lett a színe, nem jönnek át rendesen a színek - szerintem. De ettől függetlenül aranyos a szatyor, és Pannika is örült neki. A hímzett oldala:



A másik oldalára textildekupázzsal készült a tündérke:



Belülre varrtam egy "titkos" zsebet, kis tündérkével.


A sok-sok apró díszítéssel pont olyan lett, mint amire egy ötéves tündér-lány vágyik.
Imádom, ahogy az apró hölgyeményem belerámolja a világ legfontosabb dolgait (babák, plüssnyavalyák, csatok, tükör + 100 ilyen kaliberű cucc), és a vállára akasztva rohangál vele.


6 megjegyzés:

  1. Micsoda csodás édesanya vagy!!!!!!A világ legnyönyörűbb táskája! Az összes öltés: szeretettel hímezve....Boldog lehet a kislányod!!!!
    Az ötlet is elragadó!nekem is kedvenc versem.:)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Ez valami fantaszikusan édes lett. :) Jajj, de szeretnék kicsi lány lenni... :) S tényleg látszik, hogy minden tűbökés szeretettel készült.

    VálaszTörlés
  3. The bag is very pretty and it is such a good idea to put a poem on it!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok, kedvesek vagytok!
    Thank You Michelle!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Jajj, nagyon aranyos lett!!! Kár , hogy ilyet nem lehet kapni a boltban, vennék a lánykám 6. szülinapjára. Nagyon tetszik!!!!:-))))

    VálaszTörlés
  6. ... én meg a kis keresztlányomnak, aki most lesz 5 éves:))
    tényleg telis-teli Anyuka-szeretettel:)

    VálaszTörlés