Rendszeres olvasók

2010. november 17., szerda

Őszi terítő

Tegnap már említettem, hogy milyen szépséges anyagot vettem a Meseboltban. Hosszú idő után betértem nézelődni, persze nem bírtam ki, hogy üres kézzel távozzak. Én ott úgy be tudnék vásárolni!!!
Kb. 8x8 cm-es kis őszi képek vannak rajta:







Napokig nézegettem a kis mintákat és elmélkedtem, miként varrjak belőlük egy terítőt. Aztán kezembe akadt az a bizonyos gombás szalvéta, amin kétféle gomba volt. Azokat rádekupázsoltam pamutvászonra. A pirosat tegnap mutattam, a barna ilyen lett:


Méretéből adódóan ezt tettem középre, és körévarrtam némi csíkkal megtoldva a kis képeket. A flízzel mi nem vagyunk barátok, még soha nem sikerült jól megoldanom ezt a réteget, de azért próbálkozom, majd csak megtanulom egyszer. 
Kézzel hímzem a tűzést is, ezért jó lassan haladok vele. Még nincs készen, de megmutatom, mert már látszik, milyen lesz nagykorában. Hibákat - kérem - nem észrevenni!!!





Így néz ki egyben. Még van bőven tűznivaló rajta. Mivel közeleg az advent, ezért ezt most már az ősz tündérrel együtt félretettem. Végül is januárban is lehet őszi színekkel hímezni...




2 megjegyzés:

  1. Később lehet majd mosni is? A szalvéta miatt kérdem.....

    VálaszTörlés
  2. Langyos vízben, kézzel lehet mosni. Persze nem dörzsölve. Csak olyan dolgokat érdemes textildekupázzsal készíteni, ami nincs utána nagy koszolódásnak kitéve. Ez csak díszterítő, enni nyilván nem fogunk róla. Én már mostam ki szatyrot, minden maradt a régi rajta.
    Textilfestéket meg már mostam mosógépben is, és minden rendben volt vele.

    VálaszTörlés