Rendszeres olvasók

2011. március 25., péntek

Mesék és madarak


Boldizsár Ildikó meseterapeuta vezetésével működik egy Meseközpont Paloznakon. Én még nem hallottam korábban erről a faluról, ezért gyorsan megkerestem a térképen. A Meseház, Meseközpont szavakról nekem már eleve jó dolgok jutnak eszembe, de mikor megtudtam, hogy ott tényleg "csodadolgok" történnek, rögtön elkezdtem vágyakozni, hogy el is jussak hozzájuk. Hát ez még nem sikerült, de nem adom fel. A Meseközpontról itt olvashattok. Csodálatos dolognak tartom a kezdeményezésüket, hogy gyerekeket tanítanak madarakról, természetről, és nem is akármilyen gyerekeket!!!! Ehhez mi is hozzájárulhatunk a Mesék és madarak tarisznyavarrás által. Olvassátok el a felhívást Colette-nél, és engedjétek szabadjára a fantáziátokat!!!!

1 megjegyzés: