Rendszeres olvasók

2011. április 8., péntek

Madár - mese

Folytatom a madaras bejegyzéseket. Elkészült a madárkás hímzésem, amit Colette felhívására varrtam. A leendő tarisznya a Meseközpontba fog kerülni, bővebben itt írtam erről.

Minta: Cross Stitcher Nr. 235, 2011 febr.
Anyag: fehér lenvászon, kb. 28 ct
Fonal: DMC




Másik madárka marad nálunk, megvarrva még ez sincs. Húsvétra próbálom minden sárga-zöld hímzésemet készre varrni, ahogy ismerem magam, utolsó éjjel fogok zakatolni a varrógépemmel.

Minta: Gazette94 - Oiseau
Anyag: sárgára festett len, kb. 28 ct
Fonal: DMC, Puppets, saját festésű (barackvirág)
Méret: 40 x 58 szem




Pannikám újabb madarat rajzolt, most egy "répamadarat".




5 megjegyzés:

  1. Aranyosak. Főleg a répamadár:)

    VálaszTörlés
  2. Sweet spring birds! The picture is very cute :)

    Best wishes,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édesek! :)
    Nemrég végigolvastam a blogodat (amiért gratulálok) és feltűnt, hogy nagyon sok mindent házi szövésű lenre készítesz. Megkérdezhetem, hogy honnan szerzed be?

    VálaszTörlés
  4. Móni!
    Békéscsabán vettem a lenanyagaimat, jó sokat. Évekig kitart. Az egyik barátnőm mondta, hogy az Aldiban, Lidl-ben is ki lehet fogni hímezhető terítőket, mármint anyagot.
    A Hudák-családtól is vásároltam natúr színekben:
    http://haziszottesbt.5mp.eu/web.php?a=haziszottesbt
    Velük igényes vásárokban lehet találkozni, illetve postáznak is. Nekünk szerencsénk volt, mert a műhelyükben is jártunk, nagyon kedves emberek.

    VálaszTörlés