Rendszeres olvasók

2011. május 17., kedd

Anyagok Amerikából

Régóta kerestem Michael Miller tündéreket Panka falvédőjéhez. Amit találtam, azt nagyon drágának tartottam, ezért körülnéztem az ebay-en. Próba-szerencse alapon megrendeltem, kiegészítve azért pár másik anyaggal, és meg is kaptam!!! Nálunk egyesével kapható, ott 12 tündér jelent egy panelt. Még a postai költséggel együtt is nagyon megérte. Mutatom a szerzeményeket:

Két lila anyag magamnak, 2 tündéres méterben. Mikor Panka meglátta, hogy csillog is, határtalan volt az öröme. 


Őszi tündérek, hatot fényképeztem a 12-ből:




Rózsaszín virágtündérek:






Nem teljesen az én ízlésem, kicsit súrolja a giccses kategóriát. De ha mi is kislány szemmel nézzük, akkor mindjárt más. Én is vágytam ilyenekre kislány koromban!

Többen kérdeztétek, hogy honnan rendeltem pontosan. Innen. A postaköltségem kb.2500 Ft volt.
Fogalmam sincs, miért cserélte föl a két bejegyzésemet tegnap a virtuális világ. Pár hozzászólás is eltűnt.

4 megjegyzés: