Rendszeres olvasók

2011. augusztus 5., péntek

ABC Sampler

Ezt a saplert is körbevarrtam a már jól bevált kockás anyagommal, ez is kikerül végre az előszobánk falára. 2008. nyarán hímeztem a tiszakécskés nyaralásunk alatt. Már mutattam róla képet itt.












Ezt a mintát aztán én továbbfejlesztettem, és átalakítva hímeztem belőle egy házi áldást. Azóta is az egyik kedvenc alkotásomnak érzem, azért hagytam kint oldalt is. A teljes nászajándékot itt mutattam.
Tehát a feldolgozás:


A Tankcsapda idézet a vőlegény miatt került rá, aki nagy rajongója a zenekarnak, sőt, a kutyusát is Lukácsnak hívják. Ezt nem hagyhattam figyelmen kívül!!

5 megjegyzés:

  1. Szuper előszobátok lehet:)) abból kiindulva amit eddig mutattál róla.

    A párnás házi áldástól szó szerint lehidaltam, nagyon, nagyon ötletes az is ahogyan visszalinkel régebbi munkáidra. Töredelmesen bevallom ezt a részét nem láttam a blogodnak. meggyőződtem a jó humorodról és az ötleteid nagyságáról... bár ezt eddig is tudtam.

    Én is nagy Tankcsapda rajongó vagyok, sőt az eladósorban levő fiam is.
    A Lukács evangéliumát az ötletet vihetem?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Jutka! Írtam mailt!
    Vicces, hogy névtelenként írok megjegyzést saját blogomban...

    VálaszTörlés
  3. A "Lukács evangéliuma"-n annak idején én hosszasan röhögtem, meg mutogattam mindenkinek - aki érti -, hogy mekkora ötlet már!!! Kezdem komolyan sajnálni, hogy a mi esküvőnkkor még nem varrogattál...

    VálaszTörlés
  4. Varrogattam, de csak ruhákat. Pont abban az időben nem hímeztem semmit! De még pótolható, ha NAGYON SZERETNÉD!!!!!
    Névtelen Zsuzsanna

    VálaszTörlés
  5. Tudom! Meg Te is tudod, hogy nem azért írtam :)
    / bár nemsokára 25 évesek leszünk...lehet addig még meggondolom :) /

    VálaszTörlés