Rendszeres olvasók

2011. szeptember 6., kedd

Kézimunkák - Erdély X.

Az utolsó erdélyi bejegyzésemet az ott látott kézimunkáknak szentelem. Tavaly is sok szépet láttam, és párat mutattam is itt, de most valahogy még többet láttunk. Én magam is sokat használom az erdélyi motívumokat, ezért sokszor külön öröm volt felfedezni, hogy óh, ezt már én is hímeztem!
A szárhegyi kastélyban ilyen szépségeket láttunk:









Keresztszemesek:








Vitrin alattiak:





Horgolmányok:




Nyáron sem tétlenkedtem ám, csak nem mutattam. Újra kötöttem, horgoltam, ruhát varrtam, hímeztem, folttechnikáztam, széket festettem, dobozt dekupázsoltam. Rita szülinapos játékában is részt veszek. Bár az első ajándékommal megcsúsztam, remélem, Cseresznyevirág türelmes lesz, és a 14-ik csomagnak is örülni fog!!!!
Szóval jövök most már a saját dolgaimmal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése