Rendszeres olvasók

2011. október 28., péntek

Autumn Crochet

Biztosan sokan ismeritek Lucy oldalát, én igen sokat nézegetem, olvasgatom. Rengeteget tanultam tőle, és gyógyír a lelkemnek a sok-sok szín, amit használ. Ha nem is tudtok horgolni, akkor is érdemes benézni hozzá, mert csodálatos, színes dolgai vannak. Nála láttam ezt a japán, virágos kendőt, amit én magamnak őszi színekben tudtam elképzelni. A mintát nagyjából kitaláltam a képeiről, fonalat Barka Gabitól rendeltem hozzá.

Fonal: Barka Kabala - Palacsinta, Vándor, Ladik, Curry, Fahéj, Szafari, Mokka, Befőtt, Kadarka, Naplemente, Katona (100% pamut, 180 m / 50 g)
Horgolótű: 3,5-es
Egy virág átmérője: 9 cm








Mikor fotóztam, még csak négy sorban voltak a virágok, azóta bővítettem 5-re, mert keskenynek találtam a sálat. 31 virágnál tartok most, nagyon élvezem ezeket az őszi színeket.
Nem csak engem inspirál ám Lucy horgolása, hanem több száz alkotót. Megnézhetitek az így született alkotásokat itt, de csak ha jó sok időtök van!!!

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a színek, nagyon jól választottál!

    VálaszTörlés
  2. Igen! Lucy oldalára én is ráleltem, bele is szerettem a japán virágokba. A képek alapján én is meghorgoltam egy virágot és eldöntöttem, hogy nekem is kell egy ilyen sál. De én a színekkel nem jutok könnyen dűlőre. Elolvadok a szívárványos-színes fonalaktól, de hordani nem tudnám. Viszont horgolni....az egy álom lenne.
    Most már annyi mindenbe belekezdtem, jó lenne valamit be is fejezni.:)

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű ezeknek a virágoknak a rajzolata, és nagyon harmonikus színeket válogattál hozzájuk:)

    VálaszTörlés