Rendszeres olvasók

2011. október 21., péntek

Eszter ajándéka

Gyönyörű ajándékcsomagom érkezett Esztertől, akinek én voltam az első rendszeres olvasója. Ráadásul én hagytam az első kommentet is nála. Ezért megjutalmazott.
Nézzetek be hozzá, mert a szép hímzések mellett saját terveit is megmutatja nekünk. Érdemes!



Ráhímezte a nevemet egy ollóőrre:



Tűpárna - igazán finom munka
Érdemes a belsejét is megnézni az ez alatti képen, hihetetlen kis apró öltésekkel került bele a levélkés anyag.


Scrapbook-képeslap


Az alattuk lévő fás anyagot is Esztertől kaptam. Utólag vettem észre, hogy fordítva fotóztam. A barna fonallal már hímeztem is, a leendő kenyeres zacskónk feliratát böködtem ki vele. És az anyagnak is lesz helye!!!
Még egyszer köszönöm nagyon Eszter, a kicsit rosszra sikeredett szeptemberemet megédesítetted vele!!!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Zsuzsi!
    Köszönöm ezt a bejegyzést, és hogy megmutattad az ajándékaidat. Látom, tetszenek! Sok szeretettel készítettem őket, és külön örülök annak, hogy személyes ismeretség nélkül is sikerült eltalálni az ízlésedet.

    VálaszTörlés