Rendszeres olvasók

2011. október 25., kedd

Magyar Posta

Mostanában nagyon foglalkoztatja Petikét a posta-téma. 5 év után nem lovag akar lenni majd a farsangon, hanem postás. Ez nála nagyon nagy szó ám! Ráadásul elkezdtük gyűjteni a bélyegeket, kaptunk egy réz postakürtöt, meg egy postás nyakkendőt. Amúgy családi hagyomány a posta "szeretete" nálunk, 2 közeli családtagom dolgozott/dolgozik a Magyar Postánál.
Az iskolában kaptak egy feladatot, hogy rajzoljanak a MP pályázatára. Petike is alkotott, de nagy bánatára az övét nem küldte tovább a tanító nénije. Ezért megígértem neki, hogy kiteszem a blogra, mert szerintem annyira részletgazdagon ábrázolta a postát, és csak jó dolgokat rajzolt, pl. a csekkbefizetést is mellőzte. Viszont van levélnek örülő bácsi, irodában dolgozó apa + kolléga, leveles zsák (magyar), meg holló. Az igaz, hogy nem zöld lett a ruhájuk, de a legó/playmobil figurák is kékek. Biztos elfogult vagyok, de nekem nagyon tetszik.


Gyerekkoromból van régi, postás hollóm. Mágnes az alja.
10-12 éve hímeztem egy szuper postaládát is ajándékba, legközelebb ezeket is lefotózom.

5 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon "gazdag" rajz született:) Ügyes kis fiacskád van!

    VálaszTörlés
  2. Meg volt idő, amikor szintén nagyon közeli kapcsolatban voltál/tunk a postával. Amikor még egy nap alatt vitte-hozta a leveleket és biztosak voltunk benne, hogy odaér...(még matricával is :D)

    VálaszTörlés
  3. És igen, jó hogy kitetted a rajzot!!! Szerintem is jó lett. Még bicikli is van rajta :)

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsi, jó ötlet, hogy feltetted ide a kisfiad rajzát. Szép, tiszta a rajz és jól mutatja be a
    Posta mindennapjait.
    Az különösen tetszik, hogy fát is rajzolt Petike
    a képre, csivitelő fiókákkal. Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  5. Én(mint jelenleg is postás dolgozó)azt mondom nagyon jó lett. Elfogulatlanul:-)

    VálaszTörlés