Rendszeres olvasók

2012. április 23., hétfő

Húsvét 2012.

Mi a Húsvétot mindig sok-sok baráttal ünnepeljük. Tavaly rengeteg párnát hímeztem, idén se tétlenkedtem. Először a Húsvét feliratot mutatom, ami az előszobában fogadta a vendégeket (csak hogy el ne felejtsék a locsolást!).



Ilyen szép dobozból osztottam a csokitojást a locsolóimnak:



Az idei csoportképünk - egyre szűkösebben vagyunk a lépcsőn, úgy nőnek a fenyők. 


A tavalyi képet itt mutattam. 
Most már minden gyereknek van saját szatyra, legközelebb azokat mutatom.

3 megjegyzés:

  1. Micsoda csapat! Örülök, hogy hallottam rólad:)

    VálaszTörlés
  2. Milyen jó ötlet ,hogy feliratos hímzés várta a vendégeidet!
    Szépen összegyűltetek, mi is sokan voltunk, de fényképezni elfelejtettünk.
    És nagyon klassz tavaszi szatyrok vannak a gyerekek kezében!

    VálaszTörlés
  3. Jó csapat! Igazi bulis Húsvét lehetett.

    VálaszTörlés