Rendszeres olvasók

2012. május 25., péntek

Kiri kendő I.

Melinda mutatta nekem a kötős-horgolós találkozón a Kiri kendőjét, és rögtön hozzátette, hogy nem nehéz kötni. Na - gondoltam - ez nekem való. Én nem mohair fonalat választottam hozzá, hanem 8/1-es gyapjút. Tényleg érthető és jól követhető a minta, nagyon gyorsan elkészült. A vége azért már unalmasabb, de ez minden kendőnél így van, mikor már több száz szem van a tűn. Ilyenkor én már a végeredményre koncentrálok, és ez mindig legyűri a monoton kötögetést.

Minta: Kiri, itt, a középső mintát 13-szor kötöttem
Fonal: Kauni 8/1 100% gyapjú, 100g/800m (nem pihe-puha, de nem is szúr)
Méret: 160 x 73 cm
Súly: kb. 90-100 g (nem tudom lemérni)
Tű: 3,5 körkötőtű







A maradék 1-2 dekából horgoltam 12 japán virágot, az első kettőn mutattam be a mintát itt. Ezeket egy táskára szeretném felvarrni..... ha lesz rá időm.




3 megjegyzés:

  1. A címből ítélve, kötsz még Kiri kendőt :-) Nagyon szép lett, ahogyan kiadta a színeket, a mintát a fonal. Gyors vagy nagyon :-) Van már varrógéped?

    VálaszTörlés
  2. Adorable spring-coloured shawl!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  3. Szia Zsuzsi! A férjem megszerelte a pedált, így újra működik a régi, egyszerű gépem. A szakszervízben közölték, hogy 20 ezer forint egy új pedál, erre Péter vett egyet a Vaterán 3 ezerért és azt bekötötte nekem!
    Most kötöm unokahúgomnak a negyedik Kirit ballagására!!!

    VálaszTörlés