Rendszeres olvasók

2012. október 24., szerda

Őszi táska horgolt virágokkal

Én ősszel kezdem újra jól érezni magam, mikor elmúlik a nagy hőség. Mindig mondogatom magamról, hogy nekem Skandináviába kellett volna születnem, ahol sokkal hűvösebb van. Élvezem az idei őszt, mert végre nincs nagy meleg, viszont megérkeztek a gyönyörű színek. (Pont ma ködös minden, de nekem még ez is tetszik!) Teljesen odavagyok a barna, sárga, zöld, bordó természetért. Varrtam is magamnak a tavaly beszerzett patchwork anyagokból egy táskát. Minden ugyanúgy készült, mint a Zsuzsanna-táskán, csak most keresztszemes helyett horgolt virágokat tettem rá.

Mérete: 44 x 31 cm
Anyagok: Moda - Saltbox Harvest, béléshez zöld len (régen nadrág volt)
Japán virág: Darling merino (60% merino, 40% poliamid, 50g/190m)
Kézi tűzésekkel, 4 gombbal, narancssárga cipzárral




Hátul is foltos:


Belül zöld és fás:





Kifordítva:


6 megjegyzés:

  1. Varázslatos! Nagyon jól eltalált szín!!! Ha megunnád, kinőnéd, szívesen adok elérhetőséget :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, nagyon vidám, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Mostanában jöttem rá, hogy ősz típus vagyok, egyre jobban beleszerelmesedem ezekbe a színekbe:) Gyönyörű lett a táska, én is szívesen elfogadnám:)
    Darling fonalból kötök most én is (a kék árnyalatából), nagyon tetszik, annyira puha és nagyon szépek a színei.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Én is megkedveltem a Darlingot, kötöttem egy őszi kendőt is belőle. Jó vele dolgozni, jó puha.

    VálaszTörlés
  5. Wonderful bright autumn bag!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés