Rendszeres olvasók

2013. április 24., szerda

Fagyott leveles vállkendő mohair változatban

Január elején fejeztem be, februárban fotóztam és most mutatom. Jó munkához idő kell...
Ez a fekete-fehér pihe-puhaság azonnal a szívembe mart, mikor megláttam, "kénytelen" voltam kötni belőle egy hatalmas kendőt. És nagyon megszerettem, a tél is jó sokáig tartott, így kihasználtam már idén. Most bekerült a fiókba, és remélem, jó sokáig ott is marad.

Fonal: Manifattura Valle Chiara : Montecarlo
Mohair Super Kid (30% mohair, 30% polyamid, 40% akril)
50 gr / 500 m
Minta: Anusla - Frozen Leaves 
Mérete: 226 x 102,5 cm
Súly: 145 g (kb. 1450 m)
Tű: 3,5 körkötőtű









 


Szilvásváradon, április 12-én este még rajtam volt!



4 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett a kendőd!

    És jó volt látni egy fényképet a szülőfalum közeléből!

    VálaszTörlés
  2. Húúúú! Ez gyönyörűséges!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett!
    Ha szabad, a kész méretet írd meg, légy szíves!
    Ági

    VálaszTörlés
  4. Jaj, már látom!
    Elnézést.
    Ági

    VálaszTörlés