Rendszeres olvasók

2013. május 29., szerda

Narancshéj kendő

Már el is felejtettem, hogy februárban ilyet is kötöttem. Főleg Békéscsabán készült, jó puha mohair fonalból. Még nem volt rajtam, de ha így haladunk a nyári "felmelegedéssel", akkor nem kell várnom őszig. Ez a szín egyébként inkább sütőtökre emlékeztet, de a minta neve narancshéj. Mindkettő bejön.

Minta: Kutas-Keresztes Ágnes - Orange Peel
Fonal: Red Heart Soft Mohair (35% mohair, 65% akril, 50 g/ 280 m)
Mérete: 90 x 192 cm
Súlya: 132 g
4-es körkötőtűvel


Itt kisütött a nap


Itt meg beborult


Újra kisütött



 



3 megjegyzés:

  1. Csodálatos, ezt én is kinéztem már, de csak a vanilla-orchid után :) nem is gondoltam volna, hogy ilyen szuperül lehet blokkolni ilyen magas szintetikusanyag tartalommal is! Mindig tanulok valami újat :)

    VálaszTörlés
  2. Én ebből a fonalból már kötöttem Ashtont, Harunit. Mindegyiket szépen tudtam blokkolni. És ez egy olcsó fonal, de puha, szóval ajánlom kendőnek!

    VálaszTörlés