Rendszeres olvasók

2014. január 29., szerda

Ipomoea kendő novemberből

Hirtelen nem is tudom, mit mondhatnék ilyen hosszú kihagyás után.
Sok minden történt és újra itt vagyok.

Régóta nézegettem a gyöngyös kendőket, vágytam is már egyre. Borcsa barátnőm megmutatta, hogyan kell gyöngyökkel kötni, nem nehéz, így rohantam is a Jókai utcába.
Angélának is ezer köszönet a kendőért!!!

Minta: Ipomoea
Méret: 269 x 78 cm Hatalmas, többször körbe tudom tekerni magamon.
Fonal: Kauni 8/1 (100% gyapjú, 800 m / 100 g)
Súly: 185 g
3,5 körkötőtű












Eredetileg a fonal így nézett ki a neten. Nem az én fotóm. Az életben kicsit fakóbbak a színek.


4 megjegyzés:

  1. De jó, hogy újra itt vagy, Zsuzsi!

    Már nagyon hiányoztak a bejegyzéseid!

    Ugyanazzal a régi szeretettel üdvözöllek: Kriszti a Dunakanyarból

    VálaszTörlés
  2. Látom, megváltoztattad a bemutatkozó szöveget is... Szorítok. És jó, hogy újra mutatod a szépséges alkotásaidat!

    VálaszTörlés
  3. Ez ismét gyönyörű, nagyon odavagyok érte :):) !

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok! Próbálok visszatérni régi önmagamhoz!

    VálaszTörlés